|
|
Fantasztikus elismerés, amit a Boldog Iskola programban való részvételünkért kaptunk.
Sok munka a pedagógusok és a tanulók részéről.
Ennek eredménye rengeteg boldog pillanat, s vidám együtt töltött óra. |
|
|
|
Boldogságóra - "Március 15-i ünnepségre készülünk " - 8.b osztály |
|
|
Márciusi feladat:
A 8.b osztály tanulói az “Apró örömök élvezete” témakörét dolgozták fel. Egy rövid filmet készítettünk, amelyben a Március 15-i ünnepségre készülődést mutatjuk be. A film az utolsó próba hangulatát szeretné éreztetni. Tudható, hogy egy ilyen műsorra készülés hetekkel korábban kezdődött, itt már szinte a kész produkciót próbálják el. A drukk és feszültség mellett, lassan megjelennek azok az apró örömök, amely a jól végzett munka eredményeként nyújt kellemes érzéseket.
A katarzis élményét csak az érezheti igazán, aki küzdelemmel és odaadással dolgozott az adott projekten. Itt nem kell főszereplőnek lenni, ahhoz, hogy ilyet átéljen egy tanuló. Természetesen a taps, belőlünk nem apró örömöt váltott ki, hanem ...
Tovább a filmhez>
|
|
|
|
|
Boldogságóra - "Mikulás játék" - 8.b osztály |
|
|
Decemberi feladat:
A jó cselekedetek gyakorlása A decemberi feladat témája: „A jó cselekedetek gyakorlása” A 8.b osztály ismét felkerekedett, hogy az alsó tagozatos diákokat meglepje egy kis „Mikulás játékkal”. Ennek lényege, hogy a gyerekek énekkel, verssel várják a Mikulást, aki szerencsére mindig megérkezik segédeivel. A tanulók feladatokat oldanak meg, kedveskednek az öreg télapónak. Természetesen mandarint és szaloncukrot hozott a zsákjában. A finálé mindig a fényképezés és búcsúzás.
Tovább a filmhez>
|
|
|
|
|
Boldogságóra - "Társas kapcsolatok ápolása" - 8.b osztály |
|
|
Novemberi feladat:
A 8.b osztály tanulói "Társas kapcsolatok ápolása” témakörét dolgozták fel.
Ennek a filmnek az elkészítésében felhasználtuk a Budapesti Nagycirkuszba történő kirándulásunk adta lehetőséget.
A téma egy része az emberi társas kapcsolatokat mutatja be a csoportunk közös programján keresztül. Hiszen egy szép napot töltöttünk el, s izgalmas cirkuszi élményekkel lettünk gazdagabbak.
Az emberi kapcsolatok mellé becsempéztünk egy kis ember és kisállat közti kapcsolatot is. Ez is társas kapcsolat, sok-sok szeretettel…
Tovább a filmhez>
|
|
|
|
|
Boldogságóra - "Barátságklinika" - 1.a osztály - Kolosits Renáta |
|
|
Novemberi feladat:
A novemberi feladatok közül a barátságklinika megépítését választottuk.
Egy kis előnnyel indultunk, mert az osztályunkban van egy szuper babaház a gyerekeknek, amivel imádnak játszani. Így nem volt kérdés, hogy ott építjük meg, alakítjuk ki a mi barátságklinikánkat. Na de bevetettünk még más eszközöket is, hogy tökéletes legyen az épületünk. Használtunk hozzá dominókat, építőkockát…
Első lépésként megbeszéltük kiket is várunk ide, milyen szobák kellenek nekünk a klinikánkhoz, parkolót terveztünk stb. Majd jöhetett az építés, dekorálás és a rendelés is. Nagyon élvezték a gyerekek, amikről a képek is árulkodnak.
Tovább >
|
|
|
|
|
Boldogságóra - "A hála gyakorlása" - 8.b osztály - Zsótér Zsolt |
|
|
Szeptemberi feladat:
A 8.b osztály tanulói “A hála gyakorlása” témakörét dolgozták fel. Egy rövid filmet készítettünk, amelyben egy játék segítségével jelenítik meg a tanulók a hála gyakorlását. Saját életükből vett példák szemléltetik, vajon miért is lehet hálás egy gyerek valakinek. Az állatorvosnak, mert a kutyáján segített? Vagy egy diáktársnak, mert biztatott? A szüleinknek, mert a szívüket bele teszik a nekünk készített ételeknek? Sokféle hála létezik, de lényeg, hogy ezt lehetőség szerint átadjuk...
Tovább a filmhez>
|
|
|
|
|
Boldogságóra - "Optimizmus" - 1.a osztály - Kolosits Renáta |
|
|
Októberi feladat:
Ebben a hónapban a témék közül a süncsaládot választottuk, de kicsit átgondolva készítettük el. A gyerekek dönthettekarról, hogy milyen technikával is dolgozzunk. Az elkészült munkákat a faliújságunkra tettük fel, hogy díszítse a termünket. Közben beszélgettünk az évszak jellemzőiről és hogy mit is szeretünk benne.
Tovább >
|
|
|
|
|
Boldogságóra - "Hála" - 1.a osztály - Kolosits Renáta |
|
|
Szeptemberi feladat:
Az idei tanévet új kis elsős csapattal keztük. Ez a hónap rengeteg feladatot rejtett számunkra és a gyerekek számára is. Megismerni egymást, beszokni az iskolai életbe, megoldani a feladatainkat, megtanulni nagy iskolásnak lenni. Minden nap egy új kihívás volt, és ha tudtuk teljesíteni a napi dolgokat már hálásak lehettünk. Ezért könnyebb volt számunkra hálát adni, beszélgetni erről a gyerekekkel. A feladatunk elvégzésében aktívan vettek részt, újabb és újabb ötletek kitalálásával, hogyan rakjuk ki a hála szót minél többféleképpen.
Tovább >
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|